fredag 17 juli 2009

Just like xtacy...

Sitter nu har och funderar pa om jag ska orka gora nagot alls. Vi skulle akt ut med en yacht idag men Taz var tvungen att aka till Singapore och kom hem for sent :( men som kompensation ska han ta med oss till SkyBar pa Burj al Arab istallet, och till Atlantis imorgon sa vi kan leka pa vattenlandet, haha! Dock vet jag inte om jag confirmade for sent till honom , men hoppas inte!



Sa.. igar var vi ju som sagt ute, vi gick forst till elegante som ar vart favoritstalle (efter plastik).. men det var helt tomt for att det brukar vara housenight pa torsdagar, sa antar att ingen visste att det skulle vara rnb! Sa... vi gick vidare till savage garden istallet dar jag och J fick dansa lite salsa och umgas med vara forlorade vanner H&H. Folk har tror att dom ar SA speciella.
Jag fragade dem "why havent u guys been hanging out with us lately?" ... "i'm sorry, we can't tell u why.." HAHA, assa lek aldrig FBI igen din mes! Gash...

iallafall, jag skall ga in o lagga mig med J igen och mysa... Lagger in bilder fran igar senare!

Mwah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar