lördag 27 juni 2009


Godmorgon!

För mysig kväll igår blev det tillslut. (grammatik? någon?)
Vi tröttnade på att vänta på C's samtal så vi gick hem till T och myste vid henne pool istället...
Precis när vi bestämt oss för att gå hem och beställa burger king och softa istället för att gå ut så ringer C.
Han hade däckat och inte hört telefonen. Bra! Haha, dom kom och hämtade oss och vi åkte till poolpartyt där vi helt seriöst nästan smälte bort för att det var så varmt ute...
När vi vart där en stund, blivit helt blöta (inte av poolen), så åkte vi till ett bday party,
Dubais bästa kvinnliga DJ (fick vi höra tusen ggr) fyllde år och hade fest.. Det var för bra musik så vi dansade hela kvällen tills kl blev tre (är det en regel här att allt ska sluta så himla tidigt?) och vi var tvungna att gå därifrån. Vi åkte tillbaka till mr PrisonBreak (som för övrigt tydligen är 40 år...) och badade i poolen.
När HELA jag var skrynklig, C halvdäckade på badmadrassens kant och alla bara pratade om ingenting orkade jag inte vara där mer så jag gick hem.
Med endast bikini och en tunika över, helt nybadad. Tur att ingen polis kom...


Iallafall så vaknade jag upp, Obakis och glad för jag kom på en för bra sak! :D Så nu har jag varit ute och simmat lite i poolen, tänkte sola men det GÅR tyvärr inte. Jag kommer komma hem blek, så it better be sunny!

(mamma jag har bikini på mig)

Nu ska jag väcka mina älsklingar så dom hinner duscha innan jobbet! För... ikväll ska vi.. bambambam...
SE TRANSFORMERS!!!!!!!! I DIE!!!!!!!!!!!!








Världens snyggaste tjej och världens mysigaste kille (efter dig...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar