tisdag 30 juni 2009

what to do, what to do?

Jag vill åka till USA, asap!
Alltså ta mig inte fel med hela Dubaigrejen, Dubai är LOVELY.
Det är bara det att jag behöver vettiga människor omkring mig, folk som inte har regler de själva inte följer (åtminstonde inte såna som inte förstår att dom själva inte följer dem).
Vem bestämmer att man inte får gå lättklädd, inte hålla den man tycker om i handen och inte pussas ute, när männen här går runt och TAR på varandra all over, när det inte ens är TILLÅTET att vara gay?
Och bara så ni vet, när vi kommer hem är det näspusshälsningen som gäller, inget annat.
Skall nog spela in en video imorgon och visa hur den funkar. STILIG!

Jag är lite worried, för idag när vi skulle packa våra grejer och flytta... fick INGET plats i min resväska. Jag måste köpa en ny, jätteeestor! Nu är vi iallafall i Baolas hem, och det är lika mysigt som sist, vi ska sova tillsammans i Fridas säng och mysa <3.
Jag skall inte shoppa något mer nästan, förutom några saker jag redan bestämt.. punkt punkt punkt.
Just nu hoppas jag bara att allt går som det ska, och att mr.Khaled (som inte ens heter så, bra akhi..) inte är någon psycho killer så det blir en Taken-dubaiversion! För övrigt är jag jättesugen på att kolla på taken.
OCH på transformers, exakt nu. ettan och tvåan. helst trean med.
Imorgon blir det Oman tror jag, sedan kan vi sooofta här. Mhmm!
note:
JAG UPPSKATTAR INTE VUXNA MÄNNISKOR SOM BETER SIG SOM MOGGISBARN.
i'm out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar