söndag 28 juni 2009

TRANSFORMERS
Jag förstår inte, hur gör man en perfekt film?
Transformers har allt, vi har längtat i ÅR efter detta och jag lovar det var värt det.
Allt är perfekt. Människorna, hur får man så många lökar i en och samma film? Shia ha ALLTID på dig den gröna tshirten, sen får du gärna ha på dig svart skjorta ganska ofta också...
Shia, Josh, Tyrese, the new friend, the undercover hottie militären, MEGAN FOX.
Däremot hatar jag när jag går och kollar på en film och är hype över att jag ska se den lökiaste människan alive, och så har saker förändrats.
VARFÖR har hon förstorat sina läppar, det ser sjukt ut...
Iallafall, back to the movie. SJUKT värt all väntan. Sen har vi förmodligen aldrig skrattat så mkt på en bio som vi gjorde innan när vi skulle beställa och fick ett helt jävla meal för vi ville ha nachos. Bad jag om jalapenos och ett halvt kilo OSTsås? tydligen... Haha stackars lilla flickan bakom kassan...
Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet, jag har aldrig varit så lycklig. Jag vet mamma att jag hatar de flesta jobben. men detta... tar alla pris! Frågan är bara, what's next?
Idag skall vi städa hela huset för det kommer nya tjejer, sen jobba och sen får vi se, kanske C och dom hittar på något roligt åt oss?
Akhi, jag vet hur det är jag vet hur du mår. Kom ihåg vad jag sagt. Han är med dig överallt och han är så glad över allt du gör. Om du stannar eller åker hem har inget med det att göra, det förändrar inte dig som person. Du är bäst, det är det som spelar roll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar