torsdag 4 juni 2009

Thursday is the new Friday!

Idag är det torsdag, vilket betyder heeelg för oss! Mycket passande eftersom vi får lön idag och shoppingcentrena är öppna till tolv ;) Sitter på jobbet nu och har rast och väntar på vår maaat och min mage dör av hunger!

Igår var vi i Oman och lekte riktiga flyktingar, vi var tvugna att åka in och ut ur Dubai för att få stanna kvar tills vi får våra arbetsvisum. Kul, nej. Det kostade massor av pengar att få dom skruttna stämplarna, men vem ska klaga, jag och J hade fuuullt med matsäck (magsäck?.. matsäck?) med oss som vanligt!



Här kommer några extra bilder från förra fredagen.






Och en bild på mina <3.
Tur att jag har er här
!




Emma&Linda? Evelina&Victoria?
Miss you...


och nu... har jag ätit, så back to work!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar